גיד אכילס

טיפול בגלי הלם

גלי הלם אקוסטיים מרעידים אזורים בגוף שבהם ישנה הסתיידות של גידים ודלקות. גלי ההלם מכוונים לאזור המטופל באמצעות מכשיר טכנולוגי מתקדם ובעזרתם ניתן למוסס את החומר שגרם לדלקת. מלבד הטיפול בשורש הבעיה, טיפול בגלי הלם נועד לגרום לחומר שגרם לדלקת להיספג בגוף בצורה טבעית.

האצת הטיפול הטבעי

הטיפול בגלי הלם אקוסטיים להרעדת אזור ההסתיידות הוא רק חלק משורה ארוכה של יתרונות נוספים. ראשית, גלי הלם אקוסטיים מגבירים באופן טבעי את זרימת הדם במקום הפגוע ומרחיבים את כלי הדם. הם מעודדים ייצור של כלי דם חדשים ומסייעים לשיפור מיידי בתחושת הכאב. שנית, גלי הלם תורמים להיעלמות הדלקת ומשמשים במגוון בעיות אורטופדיות.

כיצד התפתחו גלי הלם?

טכנולוגיית גלי הלם אקוסטיים מקובלת כבר שנים רבות במדינות מערביות והיא זוכה לתקן, לאישורים ולפיקוח מצד מכל גופי הבריאות המובילים. הטכנולוגיה החלה את דרכה כחלק מטכנולוגיית גלי ההדף שנקראת Shockwave ומשמשת לריסוק אבני כליה, אך כיום המכשיר שמייצר את גלי ההלם מטפל בהצלחה בעוד שורה ארוכה של בעיות אורטופדיות בגוף האדם.

טיפול בגלי הלם

היתרונות של טיפול בגלי הלם

גלי הלם אקוסטיים מייצגים את אחת משיטות הטיפול והריפוי המתקדמות בעולם כי היא לא מלווה בתרופות, בכאבים ובתופעות לוואי. מטרת השיטה היא להשרות על האזור הפגוע בגוף שדה מגנטי עם גלים אלקטרו מגנטיים בתדירות משתנה שנבחרת בהתאם לסימפטומים ולמחלה. כמו כן, הטכנולוגיה של גלי הלם אקוסטיים מנצלת באופן טבעי ובטוח את העובדה שלכל תא בגוף יש שדה אלקטרו מגנטי משלו.

מה עושים גלי הלם אקוסטיים לתאים בגוף?

טיפול בגלי הלם מפעיל תהליכים פנימיים בין התאים בגוף והוא משחזר את התקשורת בין תאים פגועים. בכך למעשה מסוגלים גלי הלם אקוסטיים לרפא את הנזק ולהאיץ תהליך החלמה טבעי מפציעות ספורט וכאבים באופן כללי. הנקודה העיקרית היא שברוב המחלות הטיפול משקם ומבריא את האזור ולא רק משכך את הכאב, תוך כדי שהוא משנה את הולכת תאי הכאב בתאי העצב למוח ועוזר בהבראת האיבר.

טיפול בגלי הלם

השפעת גלי הלם על כדוריות הדם

גלי הלם אקוסטיים מגבירים את קצב אספקת הדם הסדירה באמצעות כדוריות הדם האדומות. הטיפול מעלה את כושר הספיגה והיכולת של כדוריות הדם האדומות להעביר חמצן ובכך מסופק חמצן בצורה סדירה לאזור המטופל – ללא צורך בנטילת תרופות, ניתוחים והתערבות של חומרים כימיים.

 

שלבים בביצוע הטיפול

השלב הראשון בטיפול בגלי הלם הוא מפגש עם אנשי מקצוע לצורך ייעוץ והתאמת הטיפול למטופל. בשלב השני נקבע מפגש לטיפול עצמו, שבו משתמשים במכשור הטכנולוגי המיוחד כדי לשלוח גלים לאזור הפגוע ולשחרר את הלחץ והדלקת. בשלב השלישי עוקבים אחר התוצאות בעזרת מפגשי תחזוקה וממשיכים בטיפול עד שהבעיות שנובעות מדלקות והסתיידות חולפות לצמיתות. לרוב מבוצעים 5-8 טיפולים, כל טיפול נערך פעם בשבוע וכל מפגש נמשך 20-25 דקות בממוצע.

טיפול בכתף, במרפק ובכף היד

טיפול בגלי הלם בפלג הגוף העליון זוכה לאחוזי הצלחה גבוהים. אפשר להשתמש בגלי הלם כדי לטפל בכתף קפואה, הסתיידות, דלקות ושינויים ניווניים בכתף וניתן לנצל את אותה טכנולוגיה גם כדי להיפטר מכאבים שנלווים לתופעות כגון מרפק טניס ומרפק גולף. מעבר לכך, הטיפול מומלץ עבור בעיות בכף היד ובהן תסמונת התעלה הקרפלית ובעזרתו ניתן לדחות ניתוח ולמנוע הזרקות מיותרות של קורטיזון למפרקים הפגועים.

גלי הלם להפחתת כאבי גב

כאבי גב מהווים נכון להיום את הסיבה העיקרית לפנייה לרופא משפחה אך בעזרת גלי הלם ניתן להפחית אותם בצורה דרמטית. טיפול בגלי הלם מתאימים לסוגים שונים של כאבי גב תחתון ועליון, לרבות במצבים שבהם הכאבים מוקרנים לשכמות ולרגליים. במקביל, היתרון הוא שניתן להשתמש בטיפול בגלי הלם גם על רקע כאב כרוני קבוע ומתמשך לאורך שנים – או בכאבים שמופיעים ונעלמים לסירוגין.

טיפול בתפקוד לקוי של רצפת האגן

תפקוד לקוי של רצפת האגן מתבטא בזרימת דם מופחתת לאזור שרירי רצפת האגן, לגירוי של הרקמות ולנקודות כואבות שעלולות להקרין לאזורים שונים בגוף. הפתרון לתפקוד לקוי של רצפת האגן הוא טיפול בגלי הלם שמשיגים אחוזי הצלחה יוצאי דופן אפילו בנסיבות רגישות במיוחד כגון פרוסטיטיס כרוני, דלקות ושינויים ניווניים.

טיפול בירך ובברך

רבים סובלים מכאבי ירך שמקרינים לאזורים בגוף ופוגעים באיכות החיים וביכולת לבצע פעילות גופנית. לצדם יש גם אנשים שמתלוננים על כאבי ברכיים, כמו למשל במקרים של הסתיידות גידים ודלקות. הטיפול בגלי הלם מתאים לשני המצבים כי הוא מגביר את זרימת הדם במקום הפגוע ובעזרתו ניתן להגיע לאחוזי הצלחה של מעל 70%.

למה מומלץ לעבור טיפול בגלי הלם באזור הרגליים?

הרגליים נושאים את משקל הגוף ונמצאים בסיכון מוגבר לסבול מדלקות. אם מדובר בדלקת של גיד אכילס שנחשבת לפציעת הספורט השכיחה ביותר אצל רוכבי אופניים ואנשים שעוסקים ברצפה, כדאי לבצע טיפול בגלי הלם כדי להגיע לאחוזי הצלחה של 80% ולהיפטר מהבעיה בלי לצרוך תרופות עם תופעות לוואי מטרידות. לחילופין, ניתן לעבור את אותו טיפול גם בשל כאבים בכף הרגל עצמה ובהם דורבן, מורטון נוירומה וכאמור שינויים ניווניים מכל סוג.

שילוב גלי הלם אקוסטיים עם טכנולוגיית PEMT

הדור הבא של טיפול בגלי הלם כבר מאפשר שילוב עם טכנולוגיית Pulsed Electromagnetic Therapy, או בקיצור PEMT. זו טכנולוגיה שפותחה במקור על ידי נאס"א והיא עושה שימוש בשדה אלקטרו מגנטי פועם כדי לטפל בכאבים כרוניים ובבעיות נוספות. השילוב בין גלי הלם ומיטת האלקטרו מגנטיים משנים מסייע לגוף לרפא את עצמו בצורה יעילה ומתקן נזקים בתאים וברקמות, באופן בטוח שמאושר על ידי ה-FDA האמריקאי.

שיטת הפעולה של מיטת הפולסים

מיטת הפולסים האלקטרו מגנטיים חשמליים מחזירה את השדה האלקטרו מגנטי של התאים לאיזון. כאשר השדה האלקטרו מגנטי באזור המטופל חוזר לאיזון, זרימת הדם משתפרת ויחד איתה מעבר החמצן לכל חלקי הגוף. כמו כן, מיטת הפולסים האלקטרו מגנטיים משתנים מפחיתה כאבים כבר מהטיפול הראשון ומתאימה לכאבים ולפציעות כרוניות של שנים רבות.

נפטרים מהכאב בזכות הטכנולוגיה

גלי הלם לטיפול בדלקות והסתיידויות והיתרונות של טיפול בפולסים אלקטרו מגנטיים משתנים מוכיחים שאין תחליף למכשור מתקדם ביותר בתחום (ייצור 2018) של מרפאות כאב. הטכנולוגיה הקיימת מאפשרת להיפטר מהכאב לצמיתות, כל עוד עוברים את הטיפול במתאים.

במרפאת מעיינות מחכים לפנייתך כדי לתאם עבורך
מפגש ייעוץ ללא התחייבות!

השאירו פרטים ונצור עמכם קשר בהקדם