טיפול בכאבי גב

כאב גב

כאבי גב תחתון מהווים את הסיבה מספר אחת לפנייה לרופא משפחה.

נכון להיום, השכיחות של גב תחתון באוכלוסייה גבוה יותר מכל סוג אחר של כאב. הסיבות לכך קשורות לסגנון החיים המודרני, למאמץ שמופעל על הכאב וגם לחוסר מודעות לחשיבות של תזונה נכונה. עם זאת, צריך להבין טוב יותר את הסיבות הפיזיולוגיות לכאבים על מנת למנוע אותם.

טיפול בכאבי גב

כך מרגישים כאבי גב תחתון

בראש ובראשונה, יש להביא בחשבון שכאבי גב תחתון עלולים להופיע על ספקטרום רחב של צורות. לצד כאב עמום יש גם מקרים שבהם הכאבים מלווים בשרירים נוקשים, כאב חד ואקוטי ואף הקרנות לאורך צידי המותניים והרגליים או לחלק האחורי של הירכיים. בנוסף לכך, הכאב עלול להיות כרוני, קבוע ומתמשך – או לחילופין זמני שבא והולך לסירוגין. כמו כן, כאב גב תחתון עלול עם הזמן להחמיר בשל פריצת דיסק.

למה אנחנו סובלים מכאבי גב תחתון?

כאבי גב תחתון מופיעים בגלל טראומה כמו תנועה חדה, סיבוב חד, חבלה או תאונה. סיבות אחרות קשורות לשברים ומחלות של רקמות החיבור שמהוות גורמי סיכון בעיקר בקרב אוכלוסייה קשישה, או ללחץ על הדיסקים שמאפיין אנשים שיושבים שעות רבות. מעבר לכך, גורמים אקלימיים כמו רוח ולחות מחמירים כאבים בגב התחתון ועבודה מאומצת גורמת לחוסר הזנה וניוון של עמוד השדרה ושרירי הגב.

טיפול בכאבי גב

סיבות שכיחות יותר לכאבי גב

מלבד האמור לעיל, רבים סובלים מכאבי גב תחתון בגלל הסיבות הבאות:

  • עקמת
  • שינויים ניווניים בעמוד השדרה
  • עומס יתר
  • חוסר איזון בשרירי הגב
  • חוסר פעילות גופנית
  • חוסר הזנה של הגידים, השרירים והרצועות

טיפול בכאבי גב באמצעות גלי הלם

גלי הלם אקוסטיים מאפשרים לטפל במגוון בעיות אורטופדיות וגם בכאבי גב תחתון. מטרת הטיפול היא להגביר את זרימת הדם במקום הפגוע, להרחיב את כלי הדם ולייצר כלי דם חדשים כדי לתרום להיעלמות הכאב. כמו כן, הטיפול בגלי הלם מתאימים למצבים שבהם כאבי גב מופיעים על רקע דלקת.

שילוב גלי הלם עם פולסים אלקטרו מגנטיים

הדור הבא של הטיפול בכאבי גב משלב בין גלי הלם לבין מיטת הפולסים האלקטרו מגנטיים משתנים. המיטה היא חלק ממכשור מתקדם ביותר בתחום (ייצור 2018) ובעזרתה מעניקים טיפולים לגילאי 18-90. המטרה העיקרית של המיטה היא לעשות שימוש בשדה אלקטרו מגנטי פועם כדי לטפל בכאבי שרירים ושלד, פציעות ספורט וכאבים אחרים. השילוב בין גלי הלם למיטה מומלץ כי כל האברים בגוף האדם בנויים מתאים ולכל תא יש מטען חשמלי ושדה אלקטרו מגנטי. כאשר השדה האלקטרו מגנטי יוצא מאיזון בגלל סיבות שונות, התוצאה היא כאבי גב תחתון ובעיות בריאות.

איך מיטת הפולסים האלקטרו מגנטיים משתנים מטפלת בכאבי גב?

מיטת הפולסים מחזירה את השדה האלקטרו מגנטי בגוף לאיזון באופן מהיר, לא פולשני, ללא תופעות לוואי ובלי כדורים וניתוחים מסובכים. יתרה מזאת, מיטת הפולסים האלקטרו מגנטיים המשתנים מאפשרת טיפול במפגשים חד פעמיים של חצי שעה בלבד והיא מתאימה גם למגוון מחלות ומיחושים כמו דלקות פרקים, אלצהיימר, בריחת סידן, כאבים מתאונות דרכים ועוד.

במרפאת מעיינות ישמחו לתאם עבורך טיפול ייחודי בכאבי גב
עם מיטת הפולסים האלקטרו מגנטיים משתנים!

השאירו פרטים ונצור עמכם קשר בהקדם