טיפול בכאבי ראש

מיגרנות וכאבי פנים

במרפאת הכאב של מעיינות – מתמחים בטיפול בכאב באמצעות גלי הלם

מיגרנה. רק מלשמוע את המילה הזאת, כואב הראש. אחד הכאבים הנוראיים, המשתקים והמפריעים לשגרת החיים מתחבא במילה הזאת. מיגרנה היא כאב ראש כרוני חזק בעוצמתו, העלול להימשך הרבה מעבר לכאב ראש נקודתי נורמטיבי, עד כדי שעות ארוכות ואפילו ימים.

לעיתים קרובות, אל המיגרנה מתלווים גם סימפטומים כמו בחילה, הקאה, רגישות מוגברת לאור ולרעש ובעיות ראיה שונות. אצל חלק מהסובלים ממיגרנה יש תחושות מוקדמות או סימני אזהרה טרם התפתחות כאב ראש חזק, המכונים אאורה (aura). הם כוללים הבזקי אור, נקודות שחורות בשדה הראיה או תחושות עקצוץ בידיים או ברגליים. האאורה יכולה להופיע גם במהלך התפרצות כאב הראש ובמהלך שעות המיגרנה.

איך מטפלים במיגרנה?

המיגרנה ידועה כתופעה שכאשר היא כרונית, היא אינה ניתנת לריפוי אך בהחלט ניתן להפחית משמעותית את ההופעה שלה, להפחית את עוצמת התסמינים המלווים אותה, את עוצמת כאבי הראש ולאפשר לכם להתמודד איתה טוב יותר ולזמן קצר יותר.

טיפול במגוון סוגי כאב

טיפול במיגרנה ובכאבי פנים אצלנו במרפאה

במרפאת מעיינות, אנו מציעים שיטות טיפול מיוחדות בהתמחות בטיפול במיגרנה ובכאבי פנים המתלווים אליה, או מגיעים בנפרד.

לאחר קביעת פגישה אבחון מסודרת עם הצוות המקצועי שלנו, לאחר תשאול מעמיק שלנו אתכם, על התסמינים, התדירות של הופעת המיגרנות וההשפעה עליכם, אנו נתאים לכם מתוך מגוון שיטות הטיפול שלנו, את הטיפול הנכון ביותר עבורכם. הטיפול שלנו יספק לכם הקלה מיידית לכאבי המיגרנה ובהקפדה על תכנית הטיפולים המוצעת, יספק לכם גם הקלה לאורך זמן רב ולשיפור משמעותי באיכותה חיים שלכם, כתוצאה מכך.

טיפול בכאבי ראש

כיצד אנו מטפלים בכאבי מיגרנה?

הטיפול שלנו מורכב מגלי הלם, המכוונים בצורה מדויקת אל נקודות הכאב ומוקדי הכאב בגוף שלכם ובסיוע טיפולים במיטת טיפולים אלקטרו מגנטית, תוקפים את שורש הבעיה ומאפשרים לגוף שלכם להתמודד טוב יותר. הטיפול אינו כואב, אינו פולשני ומתאים החל מגיל 15 ועד בכלל.

הטיפול שלנו מבוצע על ידי אנשי מקצועי מיומנים המוכשרים ומנוסים לטיפול בכם ובבעיה ממנה אתם סובלים. אנו עומדים לרשותכם ונשמח לענות על כל שאלה שיש לכם.

השאירו פרטים ונצור עמכם קשר בהקדם