טיפול בכאבי מרפק

כאב במרפק

המרפק מחבר בין עצם הזרוע לעצמות האמה והוא מורכב משלושה מפרקים שמאפשרים את תנועת האמה לכיפוף ופשיטה, כמו גם את תנועת הסיבוב כל מעלה ומטה. מבחינה אנטומית, המרפק כולל מלבד המפרקים גם שתי מערכות של רצועות וכמובן שרירים. כתוצאה מכך, כאבים במרפק מקרינים מטבע הדברים ליד ולזרוע כולה ויש להם שורה ארוכה של השלכות שליליות.

בטווח הקצר, כאבים במרפק מקשים על אחיזה, הרמת חפצים ופעולות בסיסיות של יישור וכיפוף. עם הזמן עלולים הכאבים להחמיר וללא טיפול מתאים הם גם צפויים לגרום לנזקים בלתי הפיכים.

טיפול בכאבי מרפק

סיבות נפוצות לכאבים במרפק

כאבים במרפק נפוצים בקרב 2% באוכלוסייה ורווחים אצל ספורטאים, שחקני טניס וגולף וגם מי שעבודתם המקצועית כרוכה בשימוש אינטנסיבי בידיים, במאמץ פיזי או בישיבה ממושכת מול המחשב. לצד אלו, כאבים במרפק עלולים להיגרם ממאמץ חד פעמי או בשל מצב דלקתי בגידים: דלקת נובעת מקרעים במוצא הגידים המיישרים של שורש כף היד והאצבעות, כאשר השריר הפגוע הוא בדרך כלל זה שמיישר את שורש כף היד.

סוגי טיפולים בכאבים במרפק

כיום כבר ברור שאין סיבה להמשיך לסבול מתופעות הלוואי וההשלכות השליליות של כאבים במרפק. שיטות מתקדמות כגון טיפול במרפק באמצעות פולסים אלקטרו מגנטיים מאפשרות לשקם את הקשרים בין תאי הרקמות הפגועות, להאיץ את תהליך הריפוי הטבעי של פציעות טראומתיות ואף להתמודד עם דלקות. יתרה מזאת, טיפול מן הסוג הזה משפר את זרימת הדם לאזור המרפק וכך מסייע למגר את הבעיה מהשורש – ונוסף על כך – הוא מעלה את רמות האנדורפין והדופמין, עוזר לשיכוך הכאב ומשפר את איכות החיים של גברים ונשים בגילאים שונים.

מאפייני מיטת הפולסים האלקטרו מגנטיים משתנים

מיטת הפולסים האלקטרו מגנטיים משתנים מאפשרת להתמודד ישירות עם המקור של כאבים במרפק. בראש ובראשונה, הטכנולוגיה עצמה פותחה במקור על ידי סוכנות החלל של ארצות הברית NASA והיא אף אושרה על ידי ארגון ה-FDA האמריקאי לטיפול בכאבים כרוניים כמו אלו שמאפיינים את אזור המרפק. שנית, הטיפולים שנמצאו כמועילים ביותר לכאבים במרפק ולכאבים אורטופדיים אחרים הם אלו שמשלבים בין גלי ההלם והפולסים האלקטרו מגנטיים המשתנים.

מה עושים פולסים אלקטרו מגנטיים?

פולסים אלקטרו מגנטיים, או בקיצור PEMT, משולבים במכשור מתקדם על מנת להחזיר את השדה האלקטרו מגנטי של הגוף לאיזון. כידוע, כל האברים בגופנו בנויים מתאים ולכל תא יש מטען חשמלי ושדה אלקטרו מגנטי. אותו שדה אלקטרו מגנטי עלול לצאת מאיזון על רקע תזונה לא נכונה, אורח חיים לא בריא, מאמצים פיזיים, מחלות, מכות עוד. התוצאה של יציאה מאיזון היא בין היתר כאבים במרפק, לכן מכשיר שמחובר למחשב שמייצר פולסים אלקטרו מגנטיים משתנים משפר את זרימת הדם ומחסל את המקור לכאב.

טיפול בכאבי מרפק

הרבה יותר מטיפול בכאב

שדה אלקטרו מגנטי מאוזן גם משפר את זרימת הדם ואת מעבר החמצן לכל חלקי הגוף וגם משיג תוצאות לאורך זמן. בהקשר של התמודדות עם כאבים במרפק, המשמעות היא שיפור באספקת החמצן לתאים, במערכת ההורמונאלית, בתפקוד מערכת העיכול, בחיזוק מערכת החיסון ולמעשה בשיפור של כל תפקודי הגוף. זהו הערך המוסף של טיפול בכאב עם פולסים אלקטרו מגנטיים ולכן הם מומלצים עבור בעיות פיזיולוגיות במרפק.

טיפול בכאבים במרפק ללא ניתוח, זריקות וכאבים

היתרון המובלע בשימוש במיטת הפולסים האלקטרו מגנטיים משתנים לטיפול בכאבים במרפק הוא שאין צורך בניתוח, זריקות, תרופות וכאבים מיותרים. בשיטה הזו ניתן להפיג את הכאב בתוך מספר טיפולים קצר ולאפשר למטופלים לחזור לשגרת החיים והעבודה.

מה עושים עם כאבים במרפק בגלל דלקת?

במידה ומדובר בכאבים במרפק על רקע דלקת, בשיטת הטיפול בגלי הלם ניתן לשלוח גלי הלם אקוסטיים לאזור הבעייתי וכך להרעיד את מקום ההסתיידות ולפורר אותה. זה גורם להתמוססות מלאה וספיגת ההסתיידות בגוף, עד למצב שבו מוגברת זרימת הדם לאזור הדלקת והכאבים נעלמים. כמו כן, ברוב המחלות הטיפול בגלי הלם משקם ומבריא – ולא רק משכך כאב. זהו שינוי דרמטי ביחס לכאבים אורטופדיים בכלל וכאבים במפרק בפרט ובעזרת הטיפול במיטת הפולסים האלקטרו מגנטיים משתנים ניתן להבריא את האברים ולשקמם.

הדור הבא של הישגים גבוהים בתחום הטיפול בכאב

תחום הטיפול בכאב נשען על טכנולוגיה מתקדמת שכבר הוכיחה את עצמה גם עבור סוכנות החלל NASA. למעשה, הדור הבא של הישגים גבוהים בתחום הטיפול בכאב כבר כאן ובמרפאה מקצועית עובדים עם מכשור חדשני שנמצא תחת פיקוח ובקרה. במקביל, תחום הטיפול בכאב ייחודי באופן שבו הוא פותר בעיות וכאבים במרפק שנמשכו שנים רבות. זה קורה בזכות צוות מטפלים אדיבים, נינוחים ואוהבי אדם שמציבים את הבריאות של המטופלים בראש סדר העדיפויות. לפיכך, מומלץ לפנות למרפאת כאב מקצועית על מנת לשפר את איכות החיים.

נמאס לך מהכאב? בהשארת פרטים באתר יוכלו נציגי מעיינות לתאם עבורך פגישת ייעוץ לקראת
טיפול בכאבים במרפק באמצעות גלי הלם ופולסים אלקטרו מגנטיים משתנים!

השאירו פרטים ונצור עמכם קשר בהקדם