גיד אכילס

PEMT   שדה אלקטרו מגנטי פועם: הטיפול שברוב המקרים, מחזיר את הסובלים מכאבים כרוניים למצב תקין ובמהירות, מזרז ריפוי והחלמה ומטפל טיפול שורש בבעיות בריאות כגון: כאבים כרוניים ,פצעים קשיי ריפוי, דלקות גידים ,כאבים ממחלות כרוניות (סוכרת פיברו. ועוד) באישור FDA  ולאחר מחקרים קליניים  מרובים.

הטיפול באמצעות שדה אלקטרו מגנטי פועם (P.E.M.T- Pulsed Electro Magnetic Therapy) יעיל לכאבי מפרקים, כאבי גב וצוואר, פיברומיאלגיה, נוירופתיה, נוירלגיה ומגוון רחב של בעיות בריאות נוספות

טיפול בכאבי גב

הטיפול לא רק מביא הקלה בתסמינים, הוא מסייע לגוף לרפא את עצמו בצורה יעילה ולתקן נזקים בתאים וברקמות.
כל זה באמצעות שימוש מבוקר בשדה האלקטרו מגנטי, באופן שאינו גורם לאי נוחותבטוח ומאושר על ידי ה- FDA האמריקאי ומתאים כמעט לכל אחד. אז איך זה עובד? מה פירוש שדה אלקטרו מגנטי פועם? מה קורה לתאי הגוף בטיפול? הנה התשובות:

גופנו הוא מערכת של תאים אשר טעונים במטען חשמלי. אותות חשמליים עוברים דרך העצבים ומפעילים את הרקמות, הפעולות שהתאים מבצעים קשורות בהעברה של חלקיקים טעונים כמו נתרן, אשלגן, כלור וסידן, המשמשים בתור סימנים להפעלה וכיבוי של מערכות שונות בתא. כאשר איבר או רקמה נפגעים וניזוקים עקב תהליך דלקתי ממושך, פציעה או ניתוח, הפעילות החשמלית בחלק מהתאים באזור נפגעת ויוצאת מאיזון.

במצב זה, התאים אינם מסוגלים לתפקד בצורה יעילה, הם לא מגיבים לגירויים של הגוף ולכן מפריעים לתקן את הנזק שנוצר. זהו המנגנון גורם לכך שדלקות בגידים ובמפרקים הופכות להיות כרוניות.

1.על ידי הפעלה של שדה אלקטרו-מגנטי בתדירות מדויקת, בעוצמה ובאופן מתאים, אנחנו מסדירים ומאזנים את המטען החשמלי של התאים הפגועים. כך מתאפשרת הפעלה יעילה של תהליכי ריפוי עמוקים.

הטיפול לא רק מקל על הכאבים ומשפר את הסימפטומים. הטיפול בשדה אלקטרו-מגנטי לפי המחקרים העדכניים, מעודד שיקום של תאים, כולל תאי עצם ותאי סחוס, חילוף החומרים בתוך התאים הפגועים חוזר לרמה הנורמלית.

טיפול באנשים שעברו ניתוחים מסוגים שונים הביא לכך שהמטופלים החלימו מהר יותר, סבלו מפחות דימומים וזיהומים, אזור הניתוח היה פחות נפוח אצלם והכאבים היו בעצמה קלה יותר.

2.הטיפול עוזר בסידור מחדש של כדוריות הדם האדומות ובכך מגביר זריקמת דם לאיבר המטופל ומאיץ ומעודד החלמה.

טיפול בכאבי ראש

ברור לכן מדוע בניסויים שבדקו את היעילות של הטיפול על מטופלים עם כאבים כרוניים בברכיים או בירכיים על רקע שחיקת סחוס, נמצא שהיה שיפור גם בכאבים וגם בטווח התנועה של המפרק הפגוע. אותה תוצאה נצפתה גם בטיפול בסובלים מכאב גב או צוואר על רקע שינויים בעמוד השדרה או מחלות של הדיסק הבין חולייתי. שוב, שיפור משמעותי בכאבים ואיתו שיפור משמעותי בטווחי התנועה. המשמעות היא, שהמטופל מסוגל לבצע את התנועות היומיומיות ללא קושי ולכן לא נזקק לכדורים נגד כאבים.

תופעות כואבות ובלתי ניתנות לטיפול כמו נוירופתיה סכרתית או בעקבות נזק של תרופות, וכן נויראלגיה לאחר דלקת של עצב תחושתי, משתפרות והמטופלים מדווחים על ירידה בעוצמת הכאבים. בשל האופי של התרופות המשמשות לטיפול במצבים אלה, ותופעות הלוואי הקשות שלהן, ההשפעה של הטיפול היתה עצומה.

השדה האלקטרו מגנטי שהמכשיר מייצר הוא קבוע בכיוון שלו. השדה מופעל ומופסק, כלומר פועם, בתדירות הנחשבת נמוכה יחסית במונחים של חשמל ומגנטיות. לכל בעיה או איבר יש פרוטוקול טיפול מסודר ומותאם. הטיפול משתנה במונחים של עוצמת השדה וקצב הפעימות. השדה משפיע על קרום התא, על הקולטנים הקשורים לקרום ועל משאבות הנמצאות בתוכו. כל אלה מאפשרים לתאים פגועים "להתיישר" עם האותות המגיעים מהסביבה. אם עד כה, הנסיון לתקן את הנזק נתקל בחוסר שיתוף פעולה של חלק מהתאים, עתה התגובה שלהם מסונכרנת והריפוי נעשה אפשרי.

מספר הטיפולים הנדרש תלוי באופי הבעיה, היקף הנזק וגורמים נוספים הקשורים במטופל עצמו.  כאשר מדובר בבעיה כרונית יחסית, באדם יותר מבוגר, מדובר לרוב על סידרה שלבין 10 ל 15 מפגשים כל אחד בממוצע כחצי שעה. הטיפול בטוח לגמרי, אך עד שיהיה מידע נרחב יותר נמנעים מטיפול בנשים בהריון. כמו כן הטיפול אסור לבעלי קוצב לב.

 כל היתר יכולים להינות עכשיו מטיפול פורץ דרך זה שהיה עד כה נחלתם של ספורטאי צמרת, רקדנים ואמנים.

השאירו פרטים ונצור עמכם קשר בהקדם